عایق کردن لوله ها به چه منظور صورت میگیرد؟

به طور معمول، دریچه های بازدید زیر فن کویل درب وزنه ای یا درب لولایی با قفل زیمنسی و یا درب وزنه ای دارند که قیمت نوع اول در مقایسه با نوع دوم بیشتر می باشد. دریچه بازدید تاسیسات آهنی به طور معمول روی سطح زمین و برای سیستمهای فاضلاب نصب میشود. مقاومت دریچه بازدید تاسیسات آهنی بسیار بالا است و تحمل فشار بالایی را هم دارد. این دریچه به ویژه برای کاربردهای فشار پایین صنایع پالایش نفت بسیار مناسب است. جهت ساخت این دریچه فن کویل ابتدا باید به لولایی بودنِ آن توجه نمود.در واقعا ساختار درب این دریچه فن کویل بصورت لولایی و غیرجداشونده از فریم باز و بسته می شود.به این منظور ابتدا باید بر اساس سایز محل نصب دریچه فن کویل،نسبت به ساخت فریم اقدام نمود.فریم این دریچه فن کویل از پروفیل های ۳ و ۵ سانتی قابل طراحی و ساخت است.ابعاد طولی و عرضیِ فریم را بر اساس سایز بصورت گوشه بُر ،برش می دهیم.زاویه برشِ هر یک از سرهای اضلاعِ فریمِ دریچه فن کویل به میزان ۴۵ درجه می باشد.این زاویه باعث می شود ساختار دریچه فن کویل پس از ساختاریابی بصورت کاملا گونیا درآید و در زمان نصب مشکلی پیش نیاید.پس از برش اضلاع فریم،آنها را بصورت اتصال”نک” به همدیگر متصل می کنیم.این اتصال نه بصورت جوشی بلکه بصورت پِرسی صورت می گیرد تا آثاری از برجستگی یا موارد مشابه بر روی نمای دریچه فن کویل پدیدار نباشد.پس از اتصال اضلاع فریمِ دریچه فن کویل، نسبت به ایجاد جای پیچ یا محل حفره یا خزینه پیچ بر روی نما یا دیواره داخلیِ فریم دریچه فن کویل اقدام می کنیم.اگر خزینه پیچ بر روی نمای فریم دریچه فن کویل تعبیه گردد دریچه بصورت پیچ ازرو و اگر این حفره ها بر روی دیواره دریچه فن کویل تعبیه گردد دریچه فن کویل بصورت پیچ مخفی قابلیت نصب دارد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد لوور سندتراپ لطفا به بازدید از وب سایت ما. ​​​!

لوور هوارسان صداگیر

موتور دمپر سری siemens G - بزرگ ترین فروشگاه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی البته این موضوع بستگی به نوع دریچهای که انتخاب میکنید هم دارد. شرکت آرناونت همیشه مشتریان را لایق بهترین ها دیده و بر این باور است که تنها کالاهایی که با کیفیت هستند ارزش رسیدن به دست مشتری را دارند. کاربرد: کاربرد این دریچه ها در ساختمان ها ، مراکز آزمایشگاهی و بهداشتی ، صنعتی و کارگاهی و… چندین نوع روش ساخت برای این دریچه وجود دارد که در اینجا با آنها بیشتر لوور هوارسان صداگیر – شرکت تهویه سازه شار آشنا میشویم. به طور کلی کاربرد ترنینگ ون ها که یک نوع اسپلیت دمپر نیز به حساب میآیند انتقال حریان هوا میباشد و در شرایط کارکردی خود بسیار کاربرد دارد. همچنین نوع دستگاه فن کویل در تعیین مدل دریچه بسیار تأثیرگذار است. این دریچه برای دیزاین داخلی آپارتمان و نماهای داخلی بسیار مناسب است. جنس دریچه باید متناسب با شرایط محیطی ساختمان انتخاب شود. با این حال در بیشتر موارد، سایز دریچه بازدید تاسیسات به انتخاب مشتری است و برای هر محیطی میشود دریچهای به اندازه دلخواه تولید کرد.

ترمینال حجم متغیر با یونیورسال

همچنین جهت جلوگیری از وارد شدن شوک الکتریکی به کاربرانِ و حفاظت تجهیزات در برابر عوامل محیطی نیز کاربرد دارند. گزینه Does Not Equal: تمام آیتم هایی که با مقدار مورد نظر ما برابر میباشند را فیلتر میکند. دریچههای آلومینیوم از ورقهای آلومینیوم ساخته میشوند و از مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی برخوردارند. همچنین جنس بدنه این دریچه باید مقاومت داشته باشد و رنگ آن به مرور زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود. جنس بدنه دریجه، متریال قالب، نوع رنگ و از همه مهمتر ابعاد دریچه در به دست آمدن قیمت نهایی تاثیر دارند. بدنه و پرههای دریچه از جنس استیل ساخته میشود و یک چهارچوب مستحکم دارد. رنگ استاتیک کورهای این دریچه به انتخاب مشتری انجام میشود و تنوع بالایی دارد. رنگ و ابعاد این دریچه به انتخاب مشتری انتخاب خواهد شد. رنگ این دریچه های داکت اسپلیت عموما کوره ای استاتیک می باشد و در مقابل عوامل تخریبی و فرسایشی از جمله ضربه، نور خورشید یا مواد خورنده مقاوم می باشند. لوور هوارسان پشت بام، کلاهکی می باشد که در آن پره هایی با زاویه تعبیه شده و در قسمت انتهایی لوله دودکش موتورخانه ،پکیج ،شومینه و داکت های تاسیساتی و … پره های شکل و موازی دریچه های لوور ثابت بوده و در فاصله های یکسان از هم قرار گرفته اند و طراحی خواب معکوس نسبت به محیط بیرون و تعبیه فیلتر یک یا دو اینچی باعث شده تا هیچ ارتباط دیداری با محیط بیرون ندارد.

همچنین نوع دریچه و مدل شیارهای آن هم روی قیمت تاثیر میگذارند. نوع دریچههای هوای سیستمهای تهویه مطبوع نه تنها بر روی قیمت آنها تاثیر میگذارد، بلکه بر عملکرد آنها نیز تاثیر خواهد گذاشت. در برخی از دمپرها دستگیره دمپر از نوع الکتریکی بوده و در سایر دمپرها این قطعه به صورت دستی عمل میکند. دمپر ها به طور عمومی از ورق گالوانیزه ساخته میشوند ولی در مواقعی که در محیط خورندگی وجود داشته باشد بسته به دستورالعمل تهیه شده بوسیله مشاور از ورق با آلیاژ های مختلف ساخته و سپس برای جلوگیری از خورندگی ناشی از رطوبت گالوانیزه گرم () میشوند. دریچه بازدید تاسیسات چوبی به صورتی است که یک لایه چوب روی قاب دریچه قرار میگیرد. عوامل مختلفی در تعیین قیمت دریچه بازدید تاسیسات اثرگذار هستند. دریچه فن کویل خطی میتواند به صورت پشت توری دار نیز تولید گردد. لازم به ذکر است که جنس دریچه با توجه به محل نصب آن و همینطور خود فن کویل مشخص می شود.