فضای ذخیره سازی ابری ابریش

فهرست مطالب

پلتفرم های داخلی به گزارش تجارتنیوز ، پس از فیلترینگ و اعمال محدودیت برای شبکههای اجتماعی خارجی، خسارتهای شدیدی به فعالان و صاحبان کسبوکارها در این پلتفرمها وارد شد. پس از این اتفاقات، معاون وزیر ارتباطات به مردم گفت باید از قبل به این فکر بودید که احیاناً اگر روزی اینستاگرام بسته شود چه اتفاقی میافتد؟ در این شرایط فریلنسر اگر بخواهد از پلتفرمی که فیلتر شده به پلتفرمی دیگر (مثلا اپلیکیشن داخلی) کوچ کند، مجبور است دوباره زبان مخاطب پلتفرم جدید را یاد بگیرد که قطعا چنین اتفاقی یک شبه رخ نمیدهد. حسین قره: اگر بخواهیم نگاهی به حوادث اخیر کشور در میدان و بازتاب آن در شبکههای اجتماعی و واکنش مقامات به بازتابها را تحلیل کنیم، یک نگاه کلان قابلمشاهده است، اولین دستور کار حذف و فیلتر پلتفرمها بود. به قول نویسنده معروف کسبوکار، Ash Maurya، زندگی خیلی کوتاه است، برای اینکه محصولی تولید کنید که هیچکس آن را نمیخواهد. بگذارید مثالی بزنیم، شما در پلتفرمهای گفتگو محور تمام شاخصهای اخلاقی و امنیتی که مخاطب باید اجرا کند را در سخت افزار تعریف میکنید، اما بعد از آن که پلتفرم به اشتراک گذاشته میشود؛ از آن لحظه ارائه، دیگر مخاطبان هستند که سرنوشت آن پلتفرم را در اختیار میگیرند.

پلتفرم های ایرانی

᠎​ ​.

استارت آپ بومی از مزایای ادنتورک سنجاق که باعث شده مشتریان ماندگاری داشته باشد، پشتیبانی قابل قبول، پرداختهای منظم به پابلیشرها و هدف قرار دادن مشتریان واقعی است. در سال ۱۴۰۰، مشتریان مختلفی از سراسر ایران از محصولات بومی محلی دیجیکالا خرید کردهاند که دورترین آنها با فاصله و ۱,۸۱۵ کیلومتری از تهران، ساکن شهر چاپهار پلتفرم های ایرانی بوده است. Instacart: با اپلیکیشن Instacart، کاربران میتوانند خوراکیهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و سپس یک شخص در Instacart انتخابهای مشتریان را خریداری کرده و در کمتر از یک ساعت به آنها را تحویل میدهد. اپلیکیشنهای PWA تحت وب، از قابلیتهای مرورگر از جمله کار کردن به صورت آفلاین، پیادهسازی فرایندihd پسزمینه و افزودن پیوند به صفحه اصلی دستگاه برای ارائه یک تجربه کاربری مطلوب شبیه به اپلیکیشن موبایل بومی استفاده میکنند. او همچنین اضافه کرد چند سالی است مسئولان تأکید میکنند که کسبوکارها بهجای استفاده از ابزاری خارجی نظیر اینستاگرام از پلتفرمهای رسمی که حاکمیت آماده کرده استفاده کنند و آنجا را رونق مشکلات استفاده از wso2 و راه حل جایگزین دهند.

از محبوبترین و بهترین سریال های ایرانی جدید میتوان به سریال یاغی اشاره کرد. چرا بهتر است از sso بومی و ایرانی استفاده کنیم؟ همیشه در تنگنا و برای خلاصی از بنبست و بحران یک راهحل -حتی غیرواقعی- بهتر از نداشتن راهحل سنتی است. این جلسه با ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد و گزارشی از آخرین وضعیت شبکه ملی اطلاعات در آن ارائه شد. در این جلسه همچنین بر استفاده بیشتر از پلتفرمهای داخلی و تقویت ثبات شبکه بهخصوص سرعت و کیفیت اینترنت تأکید شده و نیز مقرر شد وزارت ارتباطات برای بهبود وضعیت خدمات شبکه اقدام کند. صیانت از حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران در پلتفرمهای ایرانی نیز از دستورات جلسه شورای عالی فضای مجازی بود که اعضا پس از بحث و بررسی درباره آن مقرر کردند قوه قضائیه بخشنامهای در این رابطه به دستگاههای مربوطه ابلاغ نماید. ایده اولیه طراحی سایت دیجی کالا نقد و بررسی وسایل دیجیتالی بود که پس از گذشت زمان با تصمیم صاحبان ایده، منجر به ایجاد فروشگاه اینترنتی همین کالاهای دیجیتال مانند گوشی، لپ تاپ و … پروژهی خودرو ملی، از ۲ دهه پیش در برنامههای ایرانخودرو و سایپا مطرح بود.فضای ابری ایرانی​&;​!

پلتفرم های داخلی چندی پیش علیرضا صفری، کارشناس دیجیتال مارکتینگ نیز پیرامون مشکلات مهاجرت فریلنسرها و فعالان مارکتینگ به پیامرسانهای داخلی به تجارتنیوز گفت: فریلنسرها با تلاش زبان مخاطب اینستاگرام و پلتفرمهای خارجی را یاد گرفتند و طبق نیاز مخاطبان و سیاستهای آن پلتفرمها، خدمات خود را به کاربران ارائه میدهند. با افزایش تراکنش ها در دیجی کالا؛ دیجی پی به عنوان برنامه کاربردی مالی وارد چرخه کاری دیجی کالا شد و سپس دیگر کسب و کارها شکل گرفتند. در واقع دکتر ویز با ارائه راهحلهایی مؤثر، باعث پیشرفت چشمگیر کسب و کار شما میشود. بومیسازی که آفتهای فرهنگ غربی را ندارد و نیاز نیست به آن فرهنگ منحط وابسته باشد و میتوان بر اساس توان داخلی و با نگاه به چند نمونه مشابه در چند کشور که در فلان برنامه بومیسازی کردهاند، اشاره کرد و کار را تا گرفتن بودجه و فروختن چند جزو به مدیران جلو برد و تا بحران بعدی روی همین بحران، پژوهش کرد و برنامه نوشت، و خب همه میدانند که این اقدامات زمان میبرد. از دیگر قابلیت ها و امکانات پرتال می توان به موارد زیر اشاره کرد. بخش ارائه فضا در دیجیکالا برای فروش محصولات بومی محلی نیازمند پشتیبانی ويژه و متفاوتتر از فروشندگان عادی در این پلتفرم است؛ نکتهای که دیجیکالا در گزارش خود نیز به آن اشاره کرده است.