در برنامه کریسمس بایدن از جوراب ساق بلند دختر هانتر خارج از ازدواج خودداری کرد



تزیینات کریسمس کاخ سفید شامل جوراب‌هایی برای شش نوه بایدن است، اما نه هفتمین، دختر غیرازدواجی هانتر بایدن.

شش جورابی که بالای شومینه آویزان شده است، نام نوه های بایدن را به ترتیب تولد نشان می دهد: نائومی، 27 ساله; فینیگان، 21; میسی، 20; ناتالی، 17; رابرت هانتر بایدن سوم یا “شکار” 15 ساله و “بیبی بیو” یک ساله.

مفقود شده یک جوراب برای نیروی دریایی جوآن رابرتز، دختر سه ساله هانتر با لوندن الکسیس رابرتز از آرکانزاس بود، غیبت که ابتدا توسط نیویورک پست اعلام شد.

این حذف ممکن است نادیده گرفته شود: هانتر بایدن خانم را به چالش کشید. ادعای رابرتز مبنی بر اینکه نوزاد متعلق به اوست، تنها به پدر بودن او اذعان کرد و پس از آزمایش DNA در سال 2019 که نشان داد او پدر است، با پرداخت نفقه موافقت کرد.

هانتر بایدن در زندگی نامه خود به نام «چیزهای زیبا» از سال 2021، اعتیاد خود را به مواد مخدر و الکل مقصر دانست و گفت که «دیدار» خود با خانم را به خاطر نمی آورد. رابرتز

او در این کتاب می‌گوید: «به همین دلیل است که بعداً زن آرکانزاس را در دادگاه به چالش کشیدم که در سال 2018 بچه‌دار شد و ادعا کرد بچه مال من است – من چیزی از ملاقاتمان به خاطر نداشتم». «ارتباط من با کسی خیلی کم بود. من درهم و برهم بودم، اما مسئولیت آن را به عهده گرفتم.»

وکیل رابرت، کلینت لنکستر، در ماه آوریل به روزنامه دموکرات آرکانزاس گفت که هانتر و بایدنز هیچ تماسی با این دختر ندارند.

«او فرزندش را ندیده است. آقای لنکستر گفت: او هیچ رابطه ای با فرزندش، به انتخاب خود ندارد. بایدن تا زمانی که پدر و مادرش نشده مسئولیت این کودک را بر عهده نگرفته است.»

او گفت که کودک از داشتن رابطه با پدر و پدربزرگ و مادربزرگش سود می برد.

آقای لنکستر گفت: «هر کودکی نیاز به والدین دوست داشتنی و پدربزرگ و مادربزرگ دوست داشتنی دارد. «این بچه می توانست رابطه با پدرش را تحمل کند. او رابطه با پدربزرگش را تحمل کرد.”

گزارش استخر مطبوعاتی کاخ سفید در مورد رونمایی از تم و تزئینات کریسمس، شش جوراب راه راه قرمز و سفید را تشریح کرد که در عکس های خبری نیز نشان داده شده است.

در گزارش استخر آمده است: «روی شومینه جوراب هایی با نام های نوه های بایدن: نائومی، فینیگان، میزی، ناتالی، هانت و بیبی بیو قرار دارد.

هانتر بایدن پنج فرزند دارد. دخترانش نائومی، فینیگان و میسی دختران او با همسر سابقش کاتلین بوهل هستند. او و همسر دومش، فیلمساز آفریقای جنوبی، ملیسا کوهن، والدین بو هستند.

ناتالی و هانت فرزندان هالی و بو بایدن، پسر ارشد رئیس جمهور بایدن هستند که در سال 2015 بر اثر سرطان درگذشت.

اماس. رابرتز که در سال 2014 از دانشگاه ایالتی آرکانزاس فارغ التحصیل شد و یک بسکتبالیست کالج است، گفته می شود که به عنوان رقصنده در یک باشگاه استریپ در آرکانزاس که آقای بایدن از آن بازدید کرده بود، کار می کرد.