مصاحبه با الک بالدوین: بازیگر در مصاحبه ای اختصاصی با جورج استفانوپولوس ABC در سریال “Rust” صحبت می کند.


نیویورک – الک بالدوین بازیگر در اولین مصاحبه خود پس از فیلم سرنوشت ساز “زنگ” در ماه گذشته صحبت کرد و آن را بدترین اتفاقی که تا به حال برای او رخ داده است خواند.

بالدوین در مصاحبه ای اختصاصی به جورج استفانوپولوس از ABC News گفت: «به گذشته فکر می کنم و به کارهایی که می توانستم انجام دهم فکر می کنم.

او افزود: “حتی در حال حاضر، باورش برای من سخت است. فقط به نظر من واقعی نیست.”

ویژه ساعت احساسی ABC News با استفانوپولوس در روز پنجشنبه، 2 دسامبر در ساعت 8/7c در ABC و بعد از ظهر همان شب در Hulus برگزار می شود. برنامه ویژه دو ساعته «20/20» هفته آینده به بررسی دقیق تیراندازی خواهد پرداخت.

استفانوپولوس روز چهارشنبه در برنامه صبح بخیر آمریکا گفت: “من در 20 سال گذشته هزاران مصاحبه در ABC انجام داده ام. این شدیدترین مصاحبه ای بود که تا به حال تجربه کرده ام.”

این وکیل گفت، دستیار کارگردان «Rust»، «دیو هالز» می گوید که الک بالدوین «ماشه را فشار نداده است».

بالدوین در ۲۱ اکتبر هنگام فیلمبرداری یک فیلم وسترن نیومکزیکو، هالینا هاچینز فیلمبردار و جوئل سوزا کارگردان را مجروح کرد. به گفته بازرسان، به بالدوین گفته شد که هفت تیر سرد است و پخش زنده ندارد.

بالدوین در طول مصاحبه، هاچینز را توصیف کرد و از ملاقات خود با خانواده‌اش پس از کشته شدن این زن گفت.

“[Hutchins] کسی بود که همه دوستش داشتند و با هم کار می کردند [her]و همه کسانی که با هم کار کردند آن را دوست داشتند [her]در میان اشک گفت، و من شگفت زده شدم.

بیشتر: جزئیات حکم جستجوی جدید در مورد منبع احتمالی گلوله شلیک شده در جریان تیراندازی “Rust” الک بالدوین است.

شکایت نوامبر ادعا می کند که بالدوین یک اسلحه را به آرامی شلیک کرده است، در حالی که سناریو آن را ایجاب نمی کرد. این درخواست ادعا می کند که بالدوین اسلحه را احضار نکرده یا به سمت هاچینز و سوزا شلیک نکرده است، و ادعا می کند که بالدوین با ناتوانی در بازرسی دقیق تر سلاح، پروتکل را نقض کرده است.

با این حال، بازیگر و تهیه کننده «رست» طی مصاحبه خود با ABC News فشار دادن ماشه و نشانه رفتن اسلحه به سمت اعضای خدمه را تکذیب کردند.

استفانوپولوس پرسید: “شما آن را به عنوان تیراندازی یک در تریلیون توصیف کرده اید و اسلحه در دستان شما بود. چگونه با آن برخورد می کنید؟ هیچ فیلمنامه ای در فیلمنامه وجود نداشت.”

بالدوین گفت: “خب، ماشه فشار داده نشده بود. من ماشه را فشار ندادم… هرگز اسلحه را به سمت کسی نشانه نمی رفتم یا ماشه را به سمت او نمی کشیدم.”

“هرگز. فکر می کنی چه اتفاقی افتاد؟ ماه واقعی چگونه گذشت؟” استفانوپولوس پاسخ داد.

بالدوین گفت: “من هیچ نظری ندارم. شخصی یک تفنگ گلوله واقعی گذاشته است. گلوله ای که حتی لازم نیست روی ملک باشد.”

بیشتر دادستان منطقه در حال بررسی زنگ زدگی در زنگ: ما هیچ مدرکی دال بر خرابکاری نداریم

در ابتدا، محققان 500 کارتریج را در صحنه پیدا کردند – مخلوطی از جاهای خالی، مانکن و کارتریج های به ظاهر زنده.

هانا گوتیرز رید، مرد زرهی فیلم، به مقامات گفت که نمی داند اسلحه چگونه به پایان رسیده است. وکیل او، جیسون بولز، هفته گذشته در بیانیه‌ای گفت: “ما متقاعد شده‌ایم که این یک خرابکاری بوده و هانا قاب گرفته است. ما معتقدیم که صحنه قبل از رسیدن پلیس رخنه کرده است.”

محققان یک “رضایت معین” را در نحوه استفاده از سلاح ها در کیت “Rust” توصیف کرده اند. آنها گفته اند هنوز برای تصمیم گیری در مورد پیگرد قانونی زود است.

استفانوپولوس مصاحبه ها را “خیلی خام” توصیف کرد و گفت بالدوین آنچه را که در روز تیراندازی مرگبار اتفاق افتاد را توصیف کرد.

استفانوپولوس گفت: “همانطور که می توانید تصور کنید، او ویران شده است، اما همچنین بسیار باز است. او بسیار پذیرا است. او به هر سوالی پاسخ داد.”

او ادامه داد: در آن ساعت و 20 دقیقه که نشستیم، چند جا غافلگیر شدم.

«الک بالدوین بدون اسکریپت» ساخته جورج استفانوپولوس پروداکشنز روز پنجشنبه ساعت 20:00 به وقت شرقی / ساعت 19 از شبکه ABC پخش خواهد شد و Hulus نیز اواخر همان شب پخش خواهد شد.

برنامه دو ساعته «20/20» هفته آینده به رویدادهای قبل از تیراندازی مرگبار «زنگ» و تحقیقات در حال انجام در مورد اشتباهات می پردازد. این شامل مصاحبه های بالدوین و مصاحبه های جدید می شود. «20/20» جمعه 10 دسامبر (9: 01-23: 00 EST) از شبکه ABC پخش خواهد شد و روز بعد در Hulus پخش خواهد شد.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است.