ده راه برای رسیدن به رژيم كتو شما

بیماری قلبی. رژیم کتوژنیک می تواند به بهبود عوامل خطر مانند چربی بدن، سطح کلسترول HDL (خوب)، فشار خون و قند خون کمک کند . دیگر محققان اعتقاد دارند که هر دو این عوامل احتمالاً در این بیماری نقش مهمی داشته باشند. افرادی که رژیم کتوژنیک دارند مقدار بسیار کمی کربوهیدرات، مقدار متوسط پروتئین و مقدار زیادی چربی در روز مصرف میکنند. در ضمن، میان وعده یکی از روش های افزودن چربی سالم به رژیم غذایی تان است، بدون این که ذره ای دریافت کربوهیدرات خود را بالا ببرید. نسخه کتو که امروزه مردم زیادی آن را برای کاهش وزن استفاده می کنند، کمی متفاوت از سایر رژیمهاست، زیرا مشتمل بر یک برنامه پرچرب با پروتئین متوسط و کربوهیدرات بسیار کم است. در سال 1964، رابرت کامرون یک جزوه 1 دلاری به نام “رژیم غذایی مرد مشروب خوار” منتشر کرد که بر اساس مصرف گوشت، چربی و مقادیر فراوان الکل بود که تنها در دو سال 2.4 میلیون نسخه از آن به 13 زبان ترجمه شد. بر اساس تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۵ روی ۶۰ فرد مبتلا به ام اس انجام شد، رژیم کتوژنیک تأثیر مثبتی در بهبود این بیماری در آنها داشته است. این رژیم غذایی کم کربوهیدرات و پر چربی موجب کاهش وزن و بهبود بیماری هایی همانند صرع و دیابت می شود. This da ta has be᠎en wri tt en  by G SA C᠎on᠎te nt Gener at᠎or ​DEMO.

به نظر این رزیم غذایی ، شاید آسانترین رژیم غذایی نباشد، اما در صورتی که دستورالعملهای آن را در برنامه غذایی خود ایجاد کنید، طولی نخواهد کشید که بدن شما شروع به چربی سوزی کند. برنامه را بررسی کنید! سرطان: این رژیم در حال حاضر به عنوان یک درمان اضافی برای سرطان در حال بررسی است؛ زیرا ممکن است موجب کند شدن روند رشد تومور شود. سرطان. این رژیم در حال حاضر به عنوان یک درمان کمکی برای سرطان در حال بررسی است، زیرا ممکن است به کند کردن رشد تومور کمک کند. رژیم کتوژنیک روشی موثر برای کاهش وزن و کاهش عوامل خطر بیماری است . رژیم کتوژنیک روشی موثر برای کاهش وزن و عوامل بیماری زاست. بهترین رژیم انلاین نی نی سایت|برنامه رژیم گیاه خواری دکتر کرمانی|رژیم عانگع اصلانیان نی نی سایتدلیل اصلی این که رژیم های کم کربوهیدرات برای کاهش وزن بسیار موثر هستند این است که اشتهای شما را تا حد زیادی کاهش می دهند و این باعث می شود که شما کالری کمتری مصرف کنید و نیازی به فکر کردن در مورد آن نداشته باشید .

پزشک خود را در جریان برنامه غذایی خود قرار دهید تا انتخاب های شما را راهنمایی کند. برخی از تنقلات موجود در سوپر مارکت های هم انتخاب خوبی برای رژیم کتو محسوب می شوند. برای دسر، یک تخته پنیر مخلوط یا توت با خامه بخواهید. پروتئین وی. از نصف پیمانه پروتئین وی یا آب پنیر در شیک یا ماست استفاده کنید تا پروتئین دریافتی روزانه خود را افزایش دهید . این، همراه با افزایش کتون ها، فوایدی برای سلامتی دارد . به طور کلی، این شامل محدود کردن مصرف کربوهیدرات به حدود 20 تا 50 گرم در روز و پر کردن چربی ها، مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ، آجیل و روغن های سالم است . همچنین چربی را به کتون در کبد تبدیل می کند که می تواند انرژی مغز را تامین کند . اگر شما دیابت دارید، به خصوص دیابت نوع اول بسیار مهم است که با پزشک خود در رابطه با تغییر رژیم غذایی خود مشورت کنید. یک مطالعه کوچک در زنان مبتلا به دیابت نوع 2 همچنین نشان داد که پیروی از یک رژیم غذایی کتوژنیک به مدت 90 روز به طور قابل توجهی سطح هموگلوبین A1C را کاهش می دهد، که معیاری برای مدیریت طولانی مدت قند خون است .

کتوز سالم و بیخطر است، اما برای همه مناسب نیست. گرچه این رژیم معمولا برای بیشتر افراد سالم ایمن و بیخطر است، ولی ممکن است در حالیکه بدن شما سعی بر سازگار کردن خود با آن را دارد، برخی عوارض جانبی در شما ایجاد شود. انواع مختلفی از روزه داری متناوب وجود دارد، اما رایج ترین روش شامل محدود کردن مصرف غذا به حدود 8 ساعت در روز و ناشتایی برای 16 ساعت باقی مانده است. رژیم کتوژنیک فواید زیادی برای سلامتی دارد زیرا با کاهش مصرف کربوهیدارت بدن شروع به سوزاندان چربی برای سوخت می کند که بدن در حالت کتوز قرار می گیرد. صرف شام در رژیم از یک اصل بسیار ساده و اساسی پیروی می کند: پروتئین بدون چربی به همراه سبزیجات کم کربوهیدرات و سالاد. اکثر رستوران ها نوعی غذای گوشتی یا ماهی را ارائه می دهند میتوانید سفارش دهید و هر غذای پر کربوهیدرات را با سبزیجات جایگزین کنید. این مقدار، برای اکثر افراد، حدود 0.6-0.8 گرم پروتئین به ازای هر پوند از وزن بدن است.

اما احتمالا برای ورزشکاران یا کسانی که مایل به افزایش حجم عضله یا وزن هستند کمتر مناسب باشد. 5. اگر دائما خسته یا ضعیف یا خسته باشم چه میشود؟ اگر رژیم کتوژنیک را با ورزش ترکیب می کنید، می تواند کمک کند . رژیم کتوژنیک شامل مصرف مقدار بسیار کم کربوهیدرات و جایگزینی آنها با چربی برای کمک به بدن برای سوزاندن چربی و جذب انرژی است. وقتی این اتفاق می افتد، بدن شما در سوزاندن چربی برای انرژی بهتر عمل می کند. روش کار رژیم کتوژنیک به این صورت است که کالری بیشتری را از پروتئین و چربی بدست می آورید و کربوهیدرات مانند شکر، نوشابه، شیرینیها و نان سفید حذف یا کمتر مصرف می کنید.رژیم غذایی کتوژنیک برای کسانی که دارای اضافه وزن هستند، مبتلایان به دیابت یا کسانی که به دنبال بهبود سوخت و ساز بدن خود هستند، فوقالعاده است. زمانی که شما کربوهیدرات کم مصرف کنید، بدن شروع به سوزاندن چربی برای سوخت کرده که این موضوع می تواند بدن شما را در یک حالت متابولیک به نام کتوز قرار دهد. به طور معمول حاوی 70٪ چربی، 20٪ پروتئین و تنها 10٪ کربوهیدرات است . بوی بددهان که اغلب بهصورت میوهای و کمی شیرین در رژیم کتوژنیک معمول است.

هنگام رفتن به مجالس مهمانی یا ملاقات با خانواده و دوستان، ممکن است بخواهید غذای خود را نیز بیاورید، که می تواند کاهش هوس و پایبندی به برنامه غذایی خود را بسیار آسان تر کند. به گفته متخصصین تغذیه، یکی از بهترین نکات برای برنامه غذایی، تهیه صبحانه و ناهاری است که مجبور نباشید برای آن بسیار فکر کنید. در زمان حضور در مراسم اجتماعی یا بازدید از خانواده و دوستان، میتوانید غذای شخصیتان را به همراه ببرید چون با این کار هم جلوی هوس خود را میگیرید و هم به برنامه غذایی رژیم کتو پایبند میمانید. روغن MCT. روغن MCT که به نوشیدنی ها یا ماست اضافه می شود، انرژی می دهد و به افزایش سطح کتون کمک می کند. آب و ماده معدني فراوان بنوشيد: رژيم كتو باعث كاهش سطح قند خون، افزایش دفع ادرار و تعريق مي شود كه منجر به كم آبي و كمبود ماده معدني در بدن مي شود. همچنین افزایش کتونها، کاهش میزان قند خون و افزایش میزان انسولین میتواند نقش مهمی ایفا کند. آزمایشهای خون، ادرار و تنفس زیادی هستند، که میتواند با اندازهگیری میزان کتونهای تولید شده توسط بدن، به تعیین اینکه آیا وارد کتوز شدهاید یا خیر کمک کند. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن شما را تغییر دهد، بنابراین افزودن نمک اضافی به وعده های غذایی یا مصرف مکمل های معدنی ممکن است کمک کننده باشد.

رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تغییری در تعادل آب و مواد معدنی بدن شما ایجاد کند ، پس اضافه کردن نمک به وعدههای غذایی یا مصرف مکملهای معدنی می تواند کمک کند. مواد معدنی. نمک اضافه شده و سایر مواد معدنی به دلیل تغییر در تعادل آب و مواد معدنی می تواند هنگام شروع کار مهم باشد . شما همچنین می توانید انواع کسرول، سالاد، مواد غذایی کم کربوهیدرات و پر چرب میل کنید. برای مثال خامه فرم گرفته (ویپینگ کرم) را جایگزین خامه طعم دار تان کنید که در هر یک قاشق غذاخوری تنها یک گرم کربوهیدرات دارد. از طرف دیگر، برخی از خدمات تحویل غذا حتی گزینههای مناسب کتو را برای راهی سریع و راحت برای لذت بردن از وعدههای غذایی کتو در خانه ارائه میکنند. به این عارضه آنفولانزای کتو میگویند. پس از 2 تا 3 ماه اول، می توانید در برخی مواقع خاص کربوهیدرات بخورید – فقط بلافاصله بعد از آن به رژیم غذایی خود بازگردید. این را سفارش دهید و هر غذای پر کربوهیدرات را با سبزیجات اضافی جایگزین کنید. همیشه سعی کنید سبزیجات و گوشت را طولانی مدت در رژیم خود قرار دهید، زیرا هر نوع مواد مغذی و فواید سلامتی متفاوتی را ارائه می دهد.  Th​is ​post w​as g᠎ener​ated  by GSA  Co ntent Genera​tor DEMO !

در رژیم لاغری نیز تمرکز بر مصرف سبزی و پروتئین و مواد غذایی آماده و فست فودها و شکر است. علاوه بر این، آنها بهبود مدیریت قند خون را هم تجربه کردند و استفاده از برخی داروهای قند خون در بین شرکت کنندگان در طول دوره مطالعه کاهش یافت . علاوه بر این، برخی تحقیقات نشان دادهاند که رژیم کتو ممکن است به درمان یا پیشگیری از برخی بیماریهای دیگر مانند آلزایمر، پارکینسون، اسکلروز چندگانه و سرطان مغز کمک کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت رژیم آنلاین تخصصی دکتر روشن ضمیر.