انقلاب پس از پایان ناامیدکننده فصل تاریخی 2021 غافلگیرکننده شد – CBS Boston


FOXBORO (CBS) – اینطور نبود که قرار بود به انقلاب نیوانگلند برود. پس از تسلط بر MLS در طول فصل عادی، Revs هیچ بازی را در پلی آف برنده نشد و در نیمه نهایی شرقی مقابل نیویورک سیتی اف سی سه شنبه شب کوتاه آمد.

این یک پایان دلخراش برای یک سال شگفت انگیز برای انقلاب بود، که بهترین فصل منظم در تاریخ MLS را داشت. اما دوره او برای یک جام MLS قبل از اینکه فرصتی برای شروع واقعی پیدا کند به پایان رسیده است و ریوها را بعد از نتیجه سه شنبه شب شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: فصل انقلاب با شکست مقابل NYCFC در نیمه نهایی شرق به پایان ناامیدکننده ای رسید.

نیوانگلند هرگز در طول مسابقه کنترلی نداشت و برای مدت طولانی کند بود که پس از یک تعلیق 23 روزه انتظار می رفت. Revs مجبور شدند دو بار بعد از اینکه نیویورک پیش بیفتند مبارزه کنند و لحظات هیجان انگیزی را برای 25000 نفر در استادیوم ژیلت رقم زد.

اما جادوی بازگشت زمانی خشک شد که همه چیز به پنالتی ها رسید، جایی که هر چیزی ممکن است. قهرمانان حامیان سپر در حال بازی با آتش جدی بودند که اجازه دادند فصل آنها به PK کاهش یابد و در نهایت سوخت.

اندرو فارل کهنه کار پس از باخت گفت: “این همان بازیی است که ما انجام می دهیم.” “PKs واقعا 50/50 هستند و ما روی دیگر سکه آمده ایم… این بخشی از بازی است و ما آن را دوست داریم و از آن متنفریم. هر کسی شانس برنده شدن را دارد.”

«وقتی به ندامتگاه می روید، بد است و هرکسی می تواند برنده شود. بروس آرنا، سرمربی و مدیر ورزشی، گفت: به نیویورک برای پیروزی در ضربات تیراندازی اعتبار بدهید.

فارل افزود: “این ویرانگر است زیرا بسیاری از پسران سال های خوبی داشتند.” “بچه های زیادی با این همه افتخار و ما نتوانستیم آن را تمام کنیم. مرد، این بد است.”

“سال نو مبارک” یک کم بیان است. Revs در طول فصل عادی 73 امتیاز به دست آوردند تا رکورد جدیدی در MLS ثبت کنند و برای اولین بار Supporters Shield را به فاکسبورو بیاورند. او یک جایزه دیگر مربی سال را در آرنا کسب کرد. کارلس گیل احتمالاً به زودی به عنوان MVP MLS برای فصل شگفت انگیز خود انتخاب خواهد شد که در کنار جایزه بهترین بازیکن سال او ظاهر خوبی خواهد داشت. و هیچ کس دروازه بان شگفت انگیز فصلی که مت ترنر برای نیوانگلند روی تور داشت را فراموش نخواهد کرد.

اما بدون جام MLS، لعنت به آن، بدون یک برد پس از فصل، همه چیز کمی خالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آنچه باید قبل از بازی پلی آف اف سی انقلاب MLS نیویورک سیتی بدانید

فارل گفت: “ما مطمئناً از سال قدردانی می کنیم. کاری که انجام دادیم عالی بود. اما آنها همیشه شما را در پلی آف می سنجند.”

مت پولستر می‌گوید: «شما می‌خواهید بخش‌های خوب را به خاطر بسپارید، اما فکر کردن به آن‌ها در حال حاضر سخت است. اما چند روز فرصت دهید تا بچه ها از دستاوردهایی که به دست آورده اند راضی باشند و آن را به فصل بعد ببرند.”

پولستر مطمئن است که نیش سه شنبه شب به کامیون هایی با انگیزه برای فصل آینده تبدیل خواهد شد و این باشگاه ذهنیتی برای بهبودی دارد.

تغییراتی وجود خواهد داشت که با انتقال تاجون بوکانان به کلوب بروژ برجسته شد و به احتمال زیاد نیوانگلند در سال 2022 رکورد جدیدی را ثبت نخواهد کرد. اما آرنا و گروهش در این فصل کم کار سختی خواهند کرد تا باشگاه را در این فصل قرار دهند. بهترین مکان موقعیتی برای انجام کاری که امسال نتوانسته اند انجام دهند: قهرمانی در جام MLS.

ما بهترین ترکیب لیگ را نداریم. حتما باید بهبود یابد. اما اگر به طور کلی به سال نگاه کنیم، سال خوبی بود. ما می‌خواستیم جام MLS را ببریم، اما این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که در پلی‌آف به پلی آف می‌رویم.»

تمام رکوردهایی که Revs به ثبت رساندند و تمام ستایش هایی که بازیکنان به دست آوردند در حال حاضر اهمیت زیادی ندارند. اما آنها در آینده نزدیک.

و اگر فکر نمی کنید سال 2021 سال موفقی برای باشگاه فوتبال نیوانگلند بود، آرنا نکاتی را برای شما دارد.

اخبار بیشتر: آدام بوکسا از انقلاب می‌گوید که رفتن به بازی پلی آف روز سه‌شنبه با هم مشکلی ندارد. نیویورک سیتی اف سی

آرنا گفت: “فکر می کنم هر آدم عاقل و معقولی این را می گوید. اگر غیر از این می گویید، فکر می کنم باید سر خود را بررسی کنید.”